S: Ürünümün taşı düştü, ne
yapmalıyım?
C: Ürününüzün tadilat işlemini tamamlamak
için müşterilerimiz açık olarak adresi belirtilen, Başak Kuyumculuk Mücevherat mağazalarımızdan
birine kargo ile göndermek durumundadır.
S: Alyansım parmağımı sıkıyor, ne
yapmalıyım?
C: Ellerinizde dönemsel bir şişme sorunu
yaşamıyorsanız ürününüzü sertifikası ile birlikte en yakın mağazamıza getirerek
ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış
veya parmak ölçünüz değişmiş ise ürününüzü yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans
modellerimizde daraltma veya genişletme yapılamamaktadır.
S: Alyansım parmağıma bol geliyor,
ne yapmalıyım?
C: Ürününüzü en
yakın mağazamıza getirerek ölçünüzün doğru olup olmadığını kontrol
ettirebilirsiniz. Hatalı ölçü alınmış veya parmak ölçünüz değişmişse ürününüzü
yeniden sipariş vermelisiniz. Alyans modellerimizde daraltma veya genişletme
yapılamamaktadır.
S: Alyansımda çizikler oluştu, ne
yapmalıyım?
C: Alyansınızı Başak Kuyumculuk
Mücevherat mağazalarından birine kargo ile gönderdiğiniz takdirde bakımı ve
cilası yapılacaktır.
S: Ürünümün rengi değişti, ne
yapmalıyım?
C: Ürününüzdeki renk değişikliğinin
nedeni kullandığınız kimyasal malzemeler (kolonya, krem, sabun, aseton, parfüm
vb.) olabilir. Tam olarak sorunun nereden kaynaklandığını bulabilmemiz ve
çözüme ulaşmamız için ürününüzü faturası ile birlikte en yakın mağazamıza
getirmelisiniz.
S: Ürünümün klipsi arızalı, ne
yapmalıyım?
C: Ürününüzü size en yakın mağazamıza faturası
ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamir ve bakımı yapılacaktır.
S: Ürünümde ezilmeler var, ne
yapmalıyım?
C: Ürününüzü size en yakın mağazamıza faturası
ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.
S: Kolyemin zinciri koptu, ne
yapmalıyım?
C: Ürününüzü size en yakın mağazamıza faturası
ile birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.
S: Arkadaşımda size ait bir ürün
gördüm, aynısını nereden bulabilirim?
C: Size en yakın
mağazamızdan ürünü temin edebilirsiniz, mağazamızda ürünün olmaması durumunda
sipariş ile 14 gün içinde ürünü size teslim edebiliriz.
S: Ürün sertifikamı kaybettim, ne
yapmalıyım?
C: Ürünü faturası
ile birlikte satın aldığınız mağazaya getirerek konu ile ilgili destek
alabilirsiniz.
S: Ürünümün tamiri merkeziniz
yerine kuyumcumun çalıştığı bir atölye tarafından yapıldı, ne yapmalıyım?
Garantisi devam ediyor mu?
C: Ürünlerimiz
fabrikamız dışında bir yerde bakım ve tamir yapıldığı takdirde garanti
kapsamından çıkmaktadır. Ürününüzü size en yakın mağazamıza sertifikası ile
birlikte getirdiğiniz takdirde ürününüzün tamiri ve bakımı yapılacaktır.
S: Ürünümü tamir için mağazanıza
bıraktım, ne zaman teslim alabilirim?
C: Ürün tamir takip formunuz
üzerindeki numara ile ürünü tamire bıraktığınız mağazamızdan bilgi
alabilirsiniz.
S: Aldığım ürün kusurlu çıktı ne
yapmalıyım?
C: Mağazalarımızdan herhangi birine
ürününüzü faturası ile birlikte götürdüğünüz takdirde ürününüz incelenerek size
bilgi verilecektir.
S: Mağazanız satın aldığım ürünü 15
gün içinde geri götürmeme rağmen iade almıyor, ne yapmalıyım?
C: Ürün iade garantimiz yalnızca
online satış için 14 gün sınırı ile geçerlidir. Mağazalardan alınan ürünlerin
iadesi ürün kusurlu olmadığı sürece yapılmamaktadır.
S: Hediye olarak aldığım ürünü
değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
C: Ürününüzü faturası ve ambalajı ile
birlikte satın alınan mağazaya 14 gün içinde getirdiğiniz takdirde konu ile
ilgili destek alabilirsiniz.
S: Pırlanta ürünümü bozdurmak istiyorum,
ne kadar kesinti olacak?
C: Fatura tarihinden itibaren iki (2)
yıl içinde yapılacak olan iade ve değişim işlemlerinde fatura bedeli üzerinden
en az %20 kesinti, iki (2) yıldan sonra yapılacak iade ve değişim işlemlerinde
en az %50 kesinti yapılmaktadır. Fatura tarihinden itibaren bir (1) yıl
içerisinde aynı ürün grubundan yapılacak olan değişim işlemlerinde en az %50
taş büyütülmesi koşuluyla kayıpsız değişim yapılmaktadır. Değişimle
ilgili yapılabilecek bu işlemler, internet mağazada geçerli değildir. Banka
kartı, kredi kartı vb. kullanılmış ise komisyon oranı ve her işlemde KDV oranı
düşürülecektir. Bozdurma ve değişim işlemlerinde fatura ibrazı gereklidir.
Faturası, sertifikası ya da herhangi bir belge ibraz edilmeyen durumlarda ürün
için merkez tarafından ürün eksperinin belirlemiş olduğu fiyat verilmektedir.
S: Aldığım ürünü çeyrek altın ile
değiştirmek istiyorum, mağazanız isteğimi yerine getirmiyor, ne yapmalıyım?
C: Başak Kuyumculuk
Mücevherat markalı ürünler yalnızca Başak Kuyumculuk Mücevherat markalı ürünler
ile değiştirilebilir. Yatırım amaçlı ziynet ürünleri ile değiştirilemez.
S: Ürünüm tamirden geldiğinde gramı
eksikti, ne yapmalıyım?
C: Ürününüze ölçü veya boy ayarlaması
yapıldıysa gramında eksiklik olması normaldir, ayrıca bakım ve ciladan sonra da
ürün gramında ufak oynamalar olabilmektedir.
S: En yakın Başak Kuyumculuk
Mücevherat adresini öğrenebilir miyim?
C: https://sarrafbasak.com.tr adresinden mağazalarımızın
bilgilerine ulaşabilirsiniz.
S: Başak Kuyumculuk Mücevherat
ürünlerinin fiyatlarını nereden öğrenebilirim?
C: Ürün fiyat
bilgisi için 444 16 11 numaralı telofondan, WhatsApp hattımızdan ya da https://sarrafbasak.com.tr ‘den yardım
alabilirsiniz.
S: Başak Kuyumculuk Mücevherat
ürünümün ölçüsünü nasıl yaptırabilirim?
C: Size en yakın
mağazamızdan ürününüzün ölçüsünü yaptırabilirsiniz.
S: Satın aldığım ürünü değiştirmek istiyorum
ne yapabilirim?
C: Üründe kullanım olmadıysa satın
aldığınız mağazadan veya web sitesinden alınan ürün ilk 14 gün içinde (varsa) sertifika
ve ürünün faturası ile birlikte başvuru yaparak değişim yapabilirsiniz.